REGULAMIN.

Sklep Internetowy "ŚWIAT GLINY" działający pod adresem www.swiatgliny.pl,

prowadzony jest przez

"Steatyt" Katarzyna Golec

z siedzibą w Gliwicach 44-100,

ul. Gipsowa 4,

figurującej w rejestrze ewidencji działalności gospodarczej pod numerem II/667/2003 od dnia 04.11.2003.

NIP: numer 631-183-79-38.

Regon numer: 278150712.

 BDO 000368834

 

1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.

Sklep oferuje produkty wysokospecjalistyczne, których wykorzystanie  wymaga wiedzy i przygotowania  z zakresu technik ceramicznych w przypadku pytań lub wątpliwości klient może uzyskać dodatkowe informacje telefonicznie w godzinach pracy sklepu stacjonarnego.

Sklep realizuje zamówienia tylko na terenie Polski.

 

2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

 

3. Realizacja zamówienia następuje, gdy do sklepu dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

 

4. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- w przypadku płatności „za pobraniem” -  do 3 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia
- w przypadku płatności przelewem (przedpłata) –  do 3 dni roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.

- odbiór własny możliwy jest w sklepie w Gliwicach ul.  Pszczyńska 197

 

5. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy -  do 2 dni roboczych.

Termin realizacji na piece i urządzenia należy uzgodnić z dostawcą,  obecnie termin realizacji na piece Rohde to ok 7-24 tygodni.

termin realizacji na piece Naberthern 2-5 tygodni.

 

6. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

 

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

 

8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

 

9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

 Prosimy o sprawdzenie poprawności danych podanych  do faktury, w przypadku wystawienia paragonu lub faktury na osobę fizyczną , nie ma możliwości zmiany.

 

10. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
- pobranie: należność pobiera kurier,
- przelewem bankowym na konto sklepu nr konta 64 1050 1298 1000 0022 7646 3565.

- przy odbiorze,  płatność gotówką lub kartą  przy odbiorze w sklepie w Gliwicach.

 

11. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej  DPD.
Koszt dostawy:
Paczka do 5 kg 19,90 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata)

Paczka do 30 kg 23,99 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata)

Paczka do 5kg 22,90 zł - w przypadku płatności „za pobraniem”

Paczka do 30kg 25,99 zł - w przypadku płatności „za pobraniem”

W przypadku przesyłek cięższych wielokrotność opłaty

 W przypadku towarów wymagających specjalnego pakowania jak masy lejne, formy gipsowe, płyty i wporniki i inne kruche elementy

System naliczy opłatę za przesyłkę zgodnie z możliwością zapakowania aby dojechały bezpiecznie

Odbiór osobisty  w sklepie w Gliwicach.

 

12. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

 

13. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Do każdej paczki dołączony jest dowód zakupu, na podstawie którego kupujący ma prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży i zwrotu towaru w ciągu 10 dni licząc od daty odbioru towaru zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 200r ( Dz.U. z 2000 Nr 2 poz 271) o ochronie niektórych praw konsumentów. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu bez śladów użycia w stanie nienaruszonym. Koszty związane ze zwrotem ponosi Kupujący.

W świetle obecnych przepisów bardzo ważne jest aby w trakcie zakupu oznaczyć właściwie czy potrzebna jest faktura Vat, po wystawieniu paragonu nie mam niestety możliwości wystawienia faktury Vat.

W trakcie składania zamówienia Klient powinien poinformować Sprzedającego o konieczności wystawienia Faktury Vat, po  wystawieniu paragonu fiskalnego nie ma już takiej możliwości.

 

14. Informujemy, że dane osobowe podane w formularzu zamówienia w sklepie internetowym „Świat Gliny”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień  i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

 

15. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres "Steatyt- Sklep Świat Gliny" ul. Pszczyńska 197 44-100 Gliwice. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. W przypadku uszkodzeń transportowych reklamacje będą uwzględniane po przesłaniu przez kupującego oryginału protokołu szkody spisanego z Kurierem firmy transportowej i przez niego podpisanego. kupujące zobowiązany jest w protokole wypełnić dokładnie informacje jak był towar zapakowany.